wtorek, 23 kwietnia 2013

Mini eco - organizer - Mój i Siostry


Dzisiaj przychodzę do Was z moją i mojej siostry wersją: MINI ORGANIZERA na kosmetyki:

MÓJ:

MOJEJ SIOSTRY:


Po zawartości tych organizatorów możecie być pewne, że jesteśmy siostrami, ponieważ kupujemy prawie te same kosmetyki.

Jako pierwsza, by zrobić organizator na kosmetyki wpadła moja siostra, która przeglądając You Tube natknęła się na filmik::


i postanowiła spróbować wykonać podobny organizer. Ja idąc za siostrą, jak też widać wykonałam też dla siebie z niewielką pomocą siostry.

Jest to świetna zabawa przy robieniu takiego pudełka, a szczególnie razem;)

By wykonać mini eco - organizator potrzebujecie zaledwie:
  • kartonu po butach (wielkość w zależności od potrzeb, ja miałam trochę większy od siostry);
  • taśmy (my z siostrą użyłyśmy kolorowej od taty, którą wykorzystuje w garażu);
  • zszywacza (ja użyłam by zszyć przegrody);
  • kolorowych gazet (to już dla tych którym zależy na estetyce);
Musiałam mieć coś takiego, bo nie mogłam znieść przewracania się moich kosmetyków na półce. Może jak będę miała więcej kosmetyków to się zaopatrzę w coś innego.

Zrobiłyśmy też to dlatego by zaoszczędzić pieniądze, ponieważ wolimy wydać je na kosmetyki i inne bardziej potrzebne rzeczy.

Jak wiadomo nie są to wszystkie moje kosmetyki, ponieważ takie coś jak: kremy, balsamy, szampony, lakiery trzymam albo w łazience albo na półeczce w szafce.

Dzięki mojej siostrze zorganizowałam to co było kiedyś "artystycznym nieładem".

Co Wy sądzicie o takim mini eco - organizatorze?
Może udało mi się komuś podsunąć pomysł.
Jakie Wy macie sposoby na organizację kosmetyków?

Serdecznie pozdrawia Natalia z siostrą;)

18 komentarzy:

  1. bardzo pomyslowe :) ja jednak na toaletce lubie miec same pedzle I podklady a reszte mam posegregowana w szyflachach w pudelkach po glossybox ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie masz, bo masz osobno toaletkę. A ja mam stolik i ciągle się przemieszczam z kosmetykami. A że wstaję o 5:00 rano i nie ma jeszcze słońca to makijaż wykonuję przy biurku przy lampce....a jak maluję się w ciągu dnia to przy stoliku;)
      Dlatego lubię ten organizerek, bo mogę go szybko przenosić i nic się nie przewraca;)
      ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł :) Początkowo oglądając zdjęcia myślałam, że go gdzieś kupiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :D Ale ja bym musiała mieć ze 20 jak nie lepiej takich organizerów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe;) Ja mam w nim te rzeczy które stosuję do szybkiego makijażu, gdy codziennie się maluję przed wyjściem na uczelnię;)
      Wiadomo jak się ma bardzo duzo to chyba się przechowuje w pudełkach;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. dzięki za odwiedziny:) oczywiście obserwuję i zapraszam cie do nas na stałe pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kosmetyki trzymam na pułce w łazience wszystko elegancko stoi w idealny porządku. Natomiast miejscem na lakiery jest jedna boczna półeczka w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny organizer! chyba tez sobie taki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy organizer:) Ja zbyt wiele kosmetyków nie mam, dlatego trzymam wszystkie w jednej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Wszytko poukładane i ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł i super wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł- lece po pudło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dopiero teraz wpadłam na tego posta, rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł ja również planuje zrobić sobie taki organizer;) świetna rzecz i być może lepsza od takiego kupionego, ja mam wprawdzie kupione 2 ale i to za mało, szczególnie zalezy mi na organizerze na perfumy i kremy bo ich sporko;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia